Thursday 5 April 2012

YA ALLAH , KUAT KAN LAH DIRI HAMBAMU INI :/



*Ya allah , kuat kan lah diri hambamu ini semasa ia menempuh semua dugaan yang kau berikan :/


                             *siap kan tisu dulu sebelum baca blog kat atas tuh :/
hmm , aku tahu dye wish bufday aku tuh tak ikhlas sebab dalam hati dye still marah aku . 
aku pon tak thu lah apa yang aku buat sampai dye marah macam niy . nak ckp pasal hari ahad tuh , mybe yaa mybe tak . ntah lah aku pun pening fikirkan pasal niy . kita manusia niy cakap jea pandai nak buang ego n jealous tuh jauh juah konan tapi susuh bagi seorang manusia . first time gadoh teruk macam niy . selama kitaorang setahun bersama tak penah pon gadoh sampai nak lost contact . tuhan jea tahu bertapea sedihnya aku :/


this year bufday aku yang paling bad seumur hidup aku . banyak gila masalah yang datang kat diri aku niy . sumpah tak larat nak menempuh semua masalah tuh . tahun niy sikit pun tak ada perasaan nak sambut bufday , semua disebab kan aku bergadoh ngan dye . mama pun ada tegur asal tahun niy time bufday aku tak berapa nak happy . aku hanya mampu cakap ' mana ada , happy lah ' dalam hati tuhan jea tahu :/


first first aku bukak blog dye yg atas niy air mata aku tiba tiba mengalir dengan sendirinya . aku dah terfikir mesti post yang dye post tuh boleh buat aku menangis . aku baru baca setengah post dye tuh , aku terus menangis gila gila lah . sampai batuk n nak termuntah muntah aku . first time menangis teruk sebab dye . aku tak tahu lah sebesar mana kesalahan aku yang aku telah buat sampai boleh jadi macam sekarang . :/ tuhan jea tahu bertapea tingginya ego dye . setinggi langit aku rasa . aku tengok perasaan jealous dye sekarang niy semakin kuat . 


aku tahu aku salah dalam hal niy . tapi please bagi aku 1 jea lagi peluang untuk berbaik ngan kau n perbetul kan kesalahan aku tuh . please if aku buat kau jealous or apa terus jea tegur jangan pendam dlm hati tuh . aku jujur ngan kau , aku cuma ada pexsys kau ngan aina kea . kau ngan aina ! ! tak ada org laen selain korang . please percaya . aku berani bersumpah . aku tahu aku niy memang tak boleh jadi seorang kaka yang boleh membimbing adek . mama pon cakap kau niy kaka yang tak berguna , aku tahu tuh :/


kenapa bila kita bergadoh jea , mesti kau tak nak angkat call n tak nak reply text aku . sampai bila kita tak akan boleh selesai kan masalah kita niy kalau macam tuh . please sanggat sanggat weyh buang jauh jauh ego kau tuh . kenapa lah ego tuh suka snggat datang kat dye kau . seksa aku rasa bila ego kau tuh dah terlalu tinggi . 


time aku baca blog kau yg atas niy sumpah teresak resak aku menangis , sumpah sedih gila . first time kau buat aku menangis seteruk tuh sebab kau . aku tak peduli dah sape tengok aku menangis time tuh . aku tahu mama nampak aku menangis tapi mama buat buat tak nampak jea . aku still ingat dulu mama kata dye tak suka tengok anak anak dye sedih . mama lah tempat kau mengadu masalah aku . mama tak kesah aku nak cerita apa masalah aku even cerita pasal bf . aku bersyukur dapat mama yang mcm tuh .


aku cerita semua nya pasal kita gadoh niy kat mama , mama hanya mampu suruh aku bersabar jea n mama pesan sedih mana pun aku , hidup aku mesti diteruskan walaupun susah bagi aku . mama cukup tak suka bila aku cakap yang aku gadoh ngan kau or sape sape . mama try nak selesai kan masalah kita niy tapi aku tak bg sebab dalam hal niy mama tak ada kena mengena pun . thanx mama sebab sudi dengar masalah orang . you are the best mother <3


aku harap dalam masa yang terdekat niy kita boleh berbaik mcm dulu if tak ada batu api yang mengapi api kan kau . aku harap sanggat sanggat kau maaf kan kesalah aku . sia sia jea setahun lebih kita pexsys pas tuh nak lupa kan disebabkan kita gadoh niy . kenapa peragai kau dah berubah sanggat sanggat weyh ? mana peragai kau yang manja , sweet , tc pasal aku , n macam macam lah lagi . aku dah penat weyg every time menangis pasal kau . mata aku niy dh tak mcm mata dah , bengkak gila :/


To elynfadzil , imissyousomuch , iloveyousomuch , ineedyou :/ please kita berbaik balik  macam dulu . please sanggat sanggat :/