Sunday 25 December 2011

I MISS MY FRIEND :(

kawan-2 , aku rindu kat korang lah . eika , linda , pieka , farzana n yang laen-2 lah . dah lama kita tak jumpa kan ? korang tak rindu kat aku kea ? mesty rindu kan . aku rindu nak bergosip , nak bermanja ngan eika , nak gelak kuat-2 , nak kongke class kita abis-abisan n maki sape yang bajet sanggat tuh , nak kacau kau pieka n macam-2 lah lagi . sumpah rindu benda tuh semua . next year , mybe kita dah tak sama class lagi or ada yang nak pindah skolah laen . sedih sanggat korang . aku sedih hari tuh eika tiba-2 text aku , dye ckp ' che , eika rindu sanggat kat che . che dah tak ingat kat eika lagi kea ? ' time tuh tiba-2 air mata kau kuar . hmm :( kalau kta dah berpecah , aku dahtak thu nak share problem ngan sape lagi . kalau boleh aku nak kita sampai bila-2 bersama n tak akan lupa antara satu sama laen . aku dah anggap korang macam family aku dah weyh . kita pon dah kawan lama , dah paham kawan punya peragai . aku sayang sanggat kat korang semua . apape pon yang terjadi please jgan bergadoh okey , benda boleh selesai , kita selesai elok-2 okey . aku harap frindship kita akan kekal sampai bila-2 . iloveyoufriend <3