Saturday 31 December 2011

HAPPY NEW YEAR 2012 :)

─▄███▄◕──◕▄██▄◕──◕▄███◕─◕▄███▄◕
◕▀──██◕─◕██──██◕───◕██◕─◕▀──██◕
◕──██◕──◕██──██◕───◕██◕─◕──██◕
◕─██◕───◕██──██◕───◕██◕─◕─██◕
◕█████◕──◕▀██▀◕───◕▄██▄◕◕█████◕


Bye 2011 , hai 2012 . rasa sekejap jea dah 2012 n aku dah 16 tahun , rasa baru semalam  jea belajar membaca n mengeja . hehe , nak tahu apa azam aku tahun 2012 niy ? jap erk :)

# Nak jadi anak yang baek , tak kuat melawan mama n ayah .
# insyallah nak belajar bersungguh-2 .
# tak nak gadoh-2 lagi ngan kawan or orang yang aku sayang .
# nak hidup bahagia bersama keluarga tercinta .
# nak boyfriend yang setia *gatalkan 
# hop aku akan lupa perkara yang buruk pada tahun 2011.
# nak jadi kawan dunia akhirat syafika mustaffa <3
# nak lupa kan seseorang yang dah tak perlu dalam hidup aku lagi .
# nak berubah peragai 
# N banyak lah lagi azam aku tahun 2012 . :)