Sunday 20 November 2011

PUTUS HARAPAN :(

Now aku dah tak thu nak buat apa lagi ngan kau supaya kau maaf kan aku , dah berjuta kali aku mintak maaf kan kau , tapi apa yang kau mampu ckp 'oke' jea . serupa aku cakap dengan batu nisan jea . kalau kau betul-2 maaf kat aku , bagi jea tahu aku , jangan nak pendam dalam hati , aku boleh bagi masa untuk kau hilang kan marah kau tuh , aku tak akan ganggu hidup kau buat masa sekarang . kalau aku ganggu kau lagi bertambah sakit hati kau ngan aku , baek kita tak payah contact buat masa sekarang . hmm , aku rela tunggu marah kau tuh hilang . 


aku tahu kau jealous ngan capital A , tapi kau kena pkir juga yang aku niy jealous kea tak kau ngan capital T kesayangan kau tuh . aku tak penah nak jealous selama kau pexbro ngan capital T tuh . aku niy jenis paham perasaan orang . tak ada lah suka-2 aku jea nk jealous . klau nak ikut kan , kau lagi mesra ngan capital T tuh . boleh jumpa kat skolah . boleh lpak / rehat ngan dye . boleh balik ngan dye . aku ngan capital A just boleh apa jea . setakat text pon jarang . boleh kira seminggu berapa kali jea kitaorang text . so , kau kira beruntung tau aku tak penah nak halang kau mesra ngan capital T tuh . tapi kenapa kau nak jealous sanggt aku ngan capital A ? setakat kuar jea pon . aku dah ajak kau kan , kau yang taknak , so , terpulang lah kat kau . 


kita kalau dalam sebulan tak gadoh mesty tak sah kan . ada jea benda nak buat point bergadoh . aku pon tak paham lah weyh . kau cakap kau tak nak pakai fone lpas niy , sebab semua layan kau macam SIAL . ok , kalau dengan cara tuh kau nak lpas kan gram kat aku , lebih dari tuh aku boleh buat . kau tengok jea lah nanti . jangan menyesal sudah lah .apapa pon aku sayang kau :(