Tuesday, 22 November 2011

ALHAMDULILLAH DAH BAEK :)

Alhamdulillah aku ngan dye tuh semakin baek , aku thu dye mana boleh nak gadoh ngan aku lama-2 . rindu nanti dye ngan aku . *bajetjea . aku sebagai kakak kena mengalah ngan dye . apa yang belaku pon aku tetap salah kan diri aku niy . tapi dalam bab niy memang aku yang salah . so , aku dah mintak maaf kat dye . terpulang kat dye nak maaf kan aku or tak . sejak dye dah ada BOYFRIEND aku tengok memang laen peragai dye . maklum lah bf dari penting dari pexsys . tuh semua aku tak kesah lah , asal kan dye orang bahagia dalam relationship . aku hanya mampu berdoa untuk dye orang . aku niy memang tak suka gadoh ngan orang , walaupon bukan salah aku , aku tetap salah kan diri aku niy . kalau bergadoh pon dapat apa ? tak dapat apapa pon kan . baek tak pyah gadoh , benda boleh bincang elok-2 kita bincang , jangan nak buat keputusan terburu-2 . nanti diri sendiri yang menyesal . apa-2 pon aku sayang kau sampai air nafas aku <3