Thursday 13 October 2011

13 oktober 2011 :)

nampak tak tarikh kat atas tuh ? nampak kan ? tak nampak , dah lama sanggat hidup lah tuh , HAHA :)
tarikh tuh , tarikh yang bermakna bg aku , tahu sebab apa bermakna ? japjap ! ok . time pagi ! tarikh tuh lah aku ngan capital S bersamasama , bergedikgedik , bermanjamanja semula mcm dulu , rindu sanggt nak situasa mcm tuh balik , thanx capital S sebab luahkan masa untuk orang hari niy . orang happy sanggt dapat bersamasama ngan awk mcm dulu . orang harap kita dapat balik frienship kita mcm dulu . orang sayang awak capital S . 
time malam ! bestbest aku online , tibatiba msj masuk dalam fone , tengoktengok capital AAA yang text aku , aku terus call dye , tak angkat pulak ! sokeyy . pas beberapa minit , dye misscall , aku pon call lah dye . tanya apa mimpi tibatiba misscall aku , sebab dah lama kita org tak text n otp . aku dh tahu dah apa yang dye nk ckp , nak ngadu something letuww . borak punya borak ,  aku bia jea lappy on fb pon online , bia fb tuh ss jap , HAHA , nak dekat 1 jam otp ngan capital AAA . lastlast aku tak boleh nak tahan lg mata yg dh ngantuk niy , aku pon ckp ngan dye yg aku dh ngantuk . next time lah otp lagi . aku rasa happy bila dapat otp ngan capital AAA walaupon time dye susah jea cari aku , time senang mybe dye lupa kat aku niy . sokeyy lah . rindu time duludulu every night kita otp . apapa pon aku happy pada hari khamis MALAM JUMAAT 13.10.2011 . idon'tforgethismemory  <3