Thursday, 8 September 2011

YALLAH :(


korang , nak cerita pasal IM kat atas tuh .
fokus tau . HAHA :)terkejut aku tibatiba jea dye IM aku n antar mcm tuh , yallah time niy lah yang aku tunggutunggu kan .terharu aku dye antar mcm tuh .boleh pulak nak tengoktengok apa yang sys buat untuk berbaek ngan adekk erk , agakagak lah , jgn lah sampai nak dekat sebulan , sampai raya pon tak mintak maap n tak antar pon text raya , sys tunggu jea text raya dari adekk , tapi sampai skarang tak dpat .baek mintak maap banyakbanyak kat sys cepat . derhaka tau baut sys mcm niy . adekk nak thu apa sys rasa ? SAKIT HATI , SEDIH , BENGGANG , KECIK HATI N MACAMACAM LAH LAGI . bapak sdih adek buat sys mcm niy , sys tahu adekk tak sayang sys lagi kan ? takpea lah adekk . sys tahu semua salah sys , sys niy bkn pexsys yang baek pon . thanx sbb bagi sys peluang untuk sayang adek selama niy . sys sayang adekk sanggt <3 :(