Monday 12 September 2011

OPEN HOUSE :)

11.09.2011 , rumah aku ada buat OPEN HOUSE , just untuk membermember aku jea . menu untuk OPEN HOUSE aku just mee kari n nasi impit dengan kuah kacang . mama malas nak buat macamacam  makanan . 


thanx to , niena vetto , pieka vetto , shafika azizan , lynda pauzi , syafika mustaffa , amier akmal , fatin haha , alyn ang , syazana iffera , farra elmo , dayang munirah , fasha filla , nurfatin syahirah , ogy , zaini ashiteru n nazran screamo sebab sudi datang rumah aku . sorry kalau ada yang terkurang apapa . thanx sanggatsanggat . sorry kalau tak layan sanggat semalam .


untuk sesiapa yang aku ajak tak datang , jujur aku ckp . aku mmng kecik hati ngan korang , if tak datang bagi lah tahu awalawal . niy tak , buat aku tunggu korang mcm org bodoh jea . specialy my sister , sys memey sedih sbb adek tak datang rumah sys . mama tanya sys asal adek tak datang , sys mampu cakap NTAH jea kat mama . mama kecik hati sbb adek tak datang rumah mama . hmm .


*thanx sekali lagi sape yang datang open house aku tuh <3