Tuesday 2 August 2011

TRIAL PMR :(


                                                    TRIAL PMR 2011
                   ( 3 OGOS - 10 OGOS 2011 )
                                 ( 075 )
 Takut plak aku tgok tarikh kat atas tuh . tuh lah tarikh yang paling takut . sbb trial pmr . serius aku tak tahu asal aku takot snggt nak jwab trial . aku harap soalansoalan smua nye senang untuk aku jwb . trial ny agak pnting lah jgak , sbb klau nk mohon apapa asrama untuk next year dye nk tgok result trial . 


JADUAL TRIAL PMR :

RABU : BM 1 N 2
KHAMIS : BI 1 N 2
JUMAAT : MATH 1 N 2
ISNIN : AGAMA N SEJARAH
SELASA : SCIENCE 1 N 2
RABU : GEORGRAFI N KHB


trial n nanti pmr aku kena jwab exam dekat dewan dngan budakbudak klas 3M N 3G . klas aku name 8 atas sekali kena jwb dlam dewan .( please lah cikgu , saya tak nak jwab dekat dewan lah . lagilagi angka geliran saya dekat plak dngan NSM tuh . saya tak boleh lah nak fokus nnti exam ) hmm , nak tak nak aku kena jgak dduk dekat dngan NSM . * jangan aku menangis sudah lah time exam nanti .




apapa pon , aku hop nanti time aku jwab exam smuanya berjalan dngan lancar , * amin . aku taject trial ny aku dpat A , klau tak ada A pon tak apa . jnji aku lulus smua . senang nk mohon sch thun dpan . apapa pon , goodluck untuk aku for trial niy . 
AMIN !