Thursday 8 March 2012

HAIR BAND UNTUK ADEK ADEK KU :)


Tuh lah hair band yang aku belikan untuk adek adek aku . aina n elyn . nak tahu macam mana aku tergerak hati nak belikan dyeorang hair band niy ? 
hari rabu aku pegy mid saje jalan jalan pas tuh terjumpe kedai kecik kecik yang jual barang baang untuk rambut . aku ngan pieka pon saje saje lah nak tengok tengok . last last tergerak hati nak beli hair band sebab semua cantik cantik . mula mula nak beli untuk aku jea , pas tuh org yg jual tuh cakap 3 hair band tuh dye bg RM 10 n dapat free subang . aku ngan pieka apa lagi pilih lah yang mana kita org minat . tapi aku terfikir jugak time tuh beli banyak banyak buat apa , tak akan nak pkai benda tuh jea . last last teringat kat aina n elyn . so , terus kan memilih hair band yg cantik untuk adek adek ku . aku belikan untuk dyeorang warna hitam mcm kat dalam gambar tuh , aku punya warna biru . ingat nak sama tiga tiga tapi tak ada stok . mybe hair band niy boleh buat kenangan bg adek adek aku . imissyou adek , iloveyou adek <3