Wednesday 25 January 2012

HMM :(

Sumpah aku rasa sedih gila hari niyy , tak tahu apa nasib aku malam niyy . first toup aku hilang , bodoh mana ntah pegy usik kertas toup aku tuh . 5 inggit pon duit tau , kalu tak ada 5 inggit , dapat tak toup tuh ? tak kan . hmm . second , aku on twitter , pas tuh tweet lah ngan tyrah trisha , missyou iloveyou bagai , last-2 elyn baca tweet aku ngan tyrah trisha , dye pon buat lah tweet bagai-2 pasal aku . kita org maen balas-2 tweet . last-2 dye yang senyap tak reply tweet . tuh bermaksud dye marah n benggang ngan aku . aku ngan tyrah trisha tuh just kawan , tapi kitaorg kira hormat lah panggil adek kaka . yang elyn boleh pulak fikir aku pexsys ngan tyrah trisha . benggang jgak aku kadang-2 org maen tuduh-2 niy . hmm , nak berbaek memnag separuh mati lah niyy aku nak pujuk .#nasibohnasib :(