Wednesday 23 November 2011

PINDAH -..-



Today nak cerita pasal ' PINDAH ' mybe this month last duduk kat kuala lumpur . sumpah sedih time ayah bagi tahu yang tak lama lagi nak pindah sebab ayah kena kerja kat hospital kat mana , tak tahu lagi . elok-2 happy-2 ayah bg thu pasal tuh semua buat muka . lagi-2 aku lah . berat rasa hati niy nak tinggal kan kl niy tempat aku lahir . kalau ikut kan hati aku rela duduk sini sorang-2 yang laen pergy lah pindah . aku tak sanggup lah nak hidup kat tempat yang baru . aku akan try pujuk ayah n mama supaya tak pindah . bialah ayah kerja kat sana tuh . kalau parent pakse jgak aku pindah , terpakse lah aku pindah . nak buat macam mana kan , hmm , aku tahu dalam family aku , aku sorang jea yang sekolah lagi , yang laen dah kerja tapi kenapa tak tunggu aku dah abis sekolah baru pindah . niy semua dugaan bagi aku . 


If aku pindah nanti sape nak jaga babyboo aku ? sape nak jaga batu 2 aku ? sape nak jaga adek-2 aku , aina n elyn ? sape nak jaga kawan-2 aku ? aku duduk kat kl niy pon tak terjaga dyeorang semua . lagi-2 nanti aku pindah macam mana lah hidup dyeorang nanti . sumpah aka akan rindu dyeorang nanti . sekarang niy aku rindu dyeorang still boleh jumpe if tak selalu pon , nanti kat sana macam mana aku nak lepas kan rindu kat dyeorang , setakat dalam fone , fb , twitter , skype tak akan lepas rindu kau kat deyorang kecuali aku jumpe dengan dyeorang , baru rindu kau lepas . hmm . sumpah sedih nak tinggal kan orang-2 yang aku sayang . aku sayang sanggat-2 kat mybabyboo , mypexsys n myfriend . aku tak akan lupakan korang sampai mati :(


Aku tak tahu lah macam mana hidup aku nanti kat sana , sama atau tak sama macam kat kl . aku rasa mybe akan berubah teruk . apa-2 pon aku akan try pujuk parent aku supaya tak pindah , mintak-2 nanti hati perent aku lembut . doakan aku tak jadi nak pindah tau sape-2 yang baca niy . aku still menangis dari ayah bagi tahu nak pindah sampai lah sekarang . semua orang dalam umah niy badmood . aku tahu mama aku sedih tapi dye tahan kesedihan dye depan anak-2 dye . sape tak sedih sejak lahir duduk kl last-2 nak pindah tempat laen . sumpah sedih :(